מנהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקווה, המוכרת גם כמנהלת ״כרמים״, היא הגוף האחראי על אישור וקידום פרויקטים בנושא בנייה ברחבי העיר, בין אם מדובר בפרויקטים למגורים או פרויקטים ציבוריים.
מהו התפקיד של מנהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקווה?
התפקיד העיקרי והחשוב ביותר של המנהלת העירונית הוא לבחון לעומק כל פרויקט שרוצים לקדם בעיר, לבחון שהוא עומד בתנאים הנדרשים ולהעניק אישורים לפרויקטים שהיא מוצאת כמתאימים וראויים. תפקיד נוסף שהמנהלת מבצעת היא לקשר בין היזמים ומנהלי הפרויקטים השונים הפועלים בעיר לבין התושבים, וזאת במטרה לוודא ששני הצדדים יוצאים מרוצים ומרווחים בסיום העבודות.
אילו שירותים המנהלת מציעה?
לצד אישור עבודות שונות, מנהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקווה מציעה מגוון רחב של שירותים נוספים:
- הענקת מידע ושירותי ייעוץ לאנשים או גופים אשר שוקלים לבצע עבודות התחדשות העירונית בעיר.
- הענקת סיוע וכלים לבעלי דירות / נכסים שונים במטרה להתארגן לביצוע נכון ומהיר של פרויקט התחדשות עירונית בנכסים שלהם.
- הוצאה לדרך של פרויקטים והענקת מידע בנושא תרבות ציבורית, מחלקה שלמה שתפקידה לשפר את איכות החיים של התושבים והתושבות גם מחוץ לביתם.
- הוצאה לפועל של ימים מרוכזים, כנסים וסמינרים הפתוחים לציבור בנושאי התחדשות עירונית, תמ״א 38 ועוד.
- סיוע לקבלנים או מנהלי פרויקטים בזירוז פרויקטים של התחדשות עירונית אשר עברו את אישור הוועדה
ועוד שירותים רבים וטובים.
האם המנהלה עובדת מטעם העירייה?
אכן כן. מנהלת פתח תקווה היא למעשה גוף פנימי מטעם העירייה, מה שאומר שלא תצטרכו להגיש תוכניות ומסמכים פעמיים. כל מה שעליכם לעשות הוא לעבוד לפי הפרוטוקול, להגיש אותו למשרדי המנהלה ולחכות לתשובה חיובית לפני שתוכלו לצאת לדרך.
במידה וגם אתם עתידים לעמוד אל מול מנהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקווה, כדאי שיהיה לצדכם עורך דין מנוסה אשר יודע מה הוועדה מצפה לקבל. עורך דין עידן שטרית הינו עורך דין המתמחה בדיני התחדשות עירונית בישראל בכלל ובפתח תקווה כולה, והוא ישמח לעמוד לרשותכם. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית עם עו״ד שטרית בטלפון: 03-5185888.